» Fick ringa polisen

Hej på er! Idag har jag inte kunnat vara så aktiv då jag vart inringd att jobba idag. Efter jobbet vae jag så trött att jag somnade någon timme innan jag tog tag i att städa och diska. Men idag är jag riktigt trött! Inatt vaknade jag av att grannen skrek och slog grejer omkring sig. Jag väckte Rasmus dom gick upp och kollade genom fönstret och såg att tjejen som bor i lägenheten satt med armarna över huvudet, det såg ut som att hon försökte skydda huvudet. Så Rasmus ringde polisen men de hade tyvärr inte tid att komma utan de skulle komma lite senare(vilket de inte verkade göra) men som tur var så hörde vi killen dra från lägenheten och det blev lugnare igen. Jag ångrar dock att jag inte gick och kolla så att det gick bra med tjejen men hon verkade vara upptagen med att prata i telefon så  jag lät bli. Men efter det kunde jag inte sova, då jag inte kunde sluta tänka på hur hon mådde och hur pass ofta detta händer bakom stängda dörrar. Detta gjorde iallafall att jag är ännu mer tacksam att jag har världens finaste och godase Rasmus som aldrig i sitt liv skulle göra någonting sådant.  Man ska vara tacksam att man har det så bra som man har det egentligen. Därför ska jag och Rasmus ha en riktig myskväll och bara umgås han och jag, för det behövs ibland.
Ta hand om varandra, kram! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback