» Helgens planer

Hej på er! Hoppas allt är bra med er! Med mig är det superbra men har varit lite upptagen ett par dagar. Och mer och göra blir det idag. Idag har jag suttit och plugga lite, ringt lönekontoret och chefen då jag inte fått min lön ännu. Tyvärr verkar de inte så hjälpsamma även fast de erkänner att de gjort fel. Suck! Men men, man kanske ska vara glad att man får CSN iaf så att man kan betala räkningarna.

Nu ska jag iaf till Rasmus morfar och försöka byta bromsar å ok. Ska även träffa nya hundvalpen han skaffat. Bilder kommer senare. Ikväll ska jag träffa en vän jag inte träffat på väldigt länge. Ska bli roligt att ses igen. 

Imorgon åker jag, Rasmus, Ted, Albin och en kompis till Ted till Norrköping för att gå på Freedom indoorfestival för att se några artister, bland annat missk8, korsakoff, radera och MVTATE. Är sjukt taggad! 


Vad ska ni göra för skoj i helgen? 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback