» En förändring i mitt liv

Hej på er! Igår skrev jag om en grej jag skulle göra idag som jag var grymt taggad på att göra. Jag kan börja med att lägga ut bilder så kan ni gå se först om ni ser någon skillnad.
Och ja, ignorera att jag inte orkade fixa en bra bakgrund för bilderna och den ena bilden är tagen så sent på kvällen när det var så mörkt ute och av någon anledning så äger jag bra gult ljus i min lägenhet..



Nå, ser ni någon skillnad? Och inte bara att jag har lockigt på ena bilden haha. 

Jag har nämligen vart i Eskilstuna idag till min favoritsalong när det gäller löshår som heter salong fakelook. Dem har fixat mitt löshår tidigare och har alltid blivit lika nöjd, denna gång provade jag på att skapa tejtextensions då det ska vara skonsammare för håret. Har tidigare provat keratin som jag upplevde slet väldigt mycket på håret och har även provat microringar som jag inte har varit helt nöjd med då man känner metallbitarna bra och dem kunde ganska så lätt åka ur. Med tejpen känner jag knappt av att jag har löshår. Det ska iallafall bli jättespännande att prova denna metod. 


Jag är även glad att Johanna, som tidigare fixat mitt hår på fakelook men som tog ett uppehåll från det och provade på jobbet som flygvärdinna men som nu kommit tillbaka och kan nu fixa mitt hår igen. 

Men i all lycka med mitt älskade hår så blev det tyvärr lite nackdelar. Jag hade beställt att sätta in 50 cm löshår. För någon vecka sedan klippte jag mig för att få bort allt slitet. Det var ju så grymt slitet så hon var ju tvungen att klippa ganska mycket. Men det gjorde tyvärr så att det inte hade blivit bra om jag hade satt i 50 cm. Därav blev det 30 cm denna gång tills en del av mitt riktiga hår hunnit växa ut lite. Men övrigt är jag riktigt nöjd. Jag tycker att det blev väldigt bra ändå. Vad tycker ni? 

Självklart kommet ni får bättre bilder sedan när mitt hår inte är stylat med lockar, så får ni se längden bättre. Men nu ska jag ta och dricka lite te då jag ligger under täcket i sängen och nästan skakar av att jag fryser så mycket, tror jag tyvärr börjar bli sjuk. Det känns som det är något som ligger i halsen och väntar på att det ska slå ut. 
Men ni får iallafall sova så gott så hörs vi imorgon igen, kram! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback