» Rosabandet

Hej på er! Just nu är jag tok stressad! Jag är hos frisören medan Rasmus ska klippa sig. Sedan ska vi iväg och köpa en tröja till han medan de är super mycket folk här på Erikslubd då det är löningshelg. Sedan ska jag hem och duscha och göra mig iordning då vi måste ta oss till stan till 15 då tåget går 15.35. Är inte alls stressad men det går nog.

Under tiden jag väntar på att han ska bli klar tänkte jag visa er skorna jag köpte här om dagen. Dålig bild tyvärr men var ute i garaget igår och impregmerade skorna. Så här kommer mörka foton då det var så mörkt ute.
Dessa skor är varmfodrade så jag tänkte använda de i vinter. Jag brukar vara ganska noga med att ha bra sulor på vinterskor då jag hatar att halka runt. Även fast man gör det ändå haha. 

Dessa skor tänkte jag använda nu på hösten. Båda skorna är köpta på skopunkten där de har en deal att man får billigaste paret för halva priset om man köper två par skor. Jag gjorde även en bra gärning genom att köpa vinterskorna då 10% gick till bröstcancerfonden. 

Jag tycker det är bra att de har sådana erbjudande. Ex när man handlar mat så kan man, om man har råd köpa de med rosabandet på för att stödja och ge pengar till forskningen. Jag tänker att ska man ex ändå köpa tomater kan man lika gärna köpa de med rosabandet på och bidra med det man kan.  Men alla hör självklart som man vill.

Men nu verkar Rasmus vara klar, ni får ha en bra dag så hörs vi kram! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback